لوازم جانبي موبايل لوازم جانبي موبايل .

لوازم جانبي موبايل

مشخصات و قيمت هواوي Huawei P20

شركت هوآوي به عنوان سومين سازنده برتر گوشي‌هاي هوشمند، به‌زودي از نه يك يا دو گوشي، بلكه سه‌ مدل جديد رونمايي خواهد كرد. اين سازنده چيني، در صدد است تا گوشي‌هاي سري P20 را در تاريخ 27 مارس (7 فروردين) در يك مراسم خبري به صورت رسمي معرفي نمايد.

گوشي‌هاي P20 و P20 Pro به عنوان پرچم‌داران 2018 هوآوي معرفي خواهند شد؛ اين در حالي است كه Huawei P20 Lite به عنوان يك مدل مقرون به صرفه‌تر ارائه خواهد شد و تنها بخشي از قابليت‌هاي احتمالي پرچم‌داران جديد هوآوي را به همراه دارد. اما ظاهر اعضاي جديد P چگونه است؟

افشاگر معروف، مشخصات كامل و تصاوير رندري گوشي‌هاي P20 و P20 Pro را به همراه مدل لايت منتشر كرده است. در ادامه، نگاهي به مشخصات و تصاوير رندري اختصاصي از هر يك از گوشي‌هاي جديد هوآوي خواهيم داشت:

به‌نظر مي‌رسد گوشي‌هاي P20 و P20 Pro، تحت‌تأثير طراحي آيفون 10 اپل قرار گرفته‌اند؛ هيچ حاشيه‌اي در بالاي نمايشگر وجود ندارد. با اين‌حال، هيچ خبري از حاشيه‌ي باريك در پايين صفحه‌نمايش مانند پرچم‌دار 1000 دلاري اپل نيست؛ حاشيه‌ي پايين نمايشگر حفظ شده و محل جاي‌گيري دكمه‌ي فيزيكي Home است. حسگر اثرانگشت نيز با اين دكمه‌ي فيزيكي ادغام شده و در پنل جلوي گوشي جاي گرفته است. گوشي‌هاي P10 و Mate 10 نيز به حسگر اثرانگشت در پنل جلو مجهز شده‌اند؛ البته مدل Pro ميت 10 از حسگر اثرانگشت در قاب پشتي بهره مي‌گيرد.

شركت هوآوي حتي از استايل دوربين آيفون 10 نيز الگوبرداري كرده است؛ دوربين دوگانه P20 يا دوربين سه‌گانه P20 Pro با چينش عمودي در سمت چپ قاب پشت گوشي جاي گرفته است. در نسل قبل، از دوربين دوگانه افقي بهره گرفته شده بود كه طراحي منحصر به فردي داشت.

پرچم‌داران جديد هوآوي از پنل پشتي از جنس شيشه بهره خواهند برد؛ هر دو مدل همچنين به نمايشگري كشيده با نسبت ابعاد 19:9 مجهز شده‌اند و رزولوشن صفحه‌نمايش آن‌ها FHD+ است. مدتي پيش اعلام شد كه Huawei P20 Pro از نمايشگر 6 اينچي OLED و مدل P20 از صفحه‌نمايش 5.7 اينچي IPS LCD بهره مي‌گيرد. تراشه **********n 970 با هشت هسته پردازشي كه روي فركانس حداكثري 2.4 گيگاهرتز عمل مي‌كنند؛ قلب تپنده P20 خواهد بود.

ظاهراً امكان ارتقاي فضاي ذخيره‌سازي با استفاده از كارت حافظه Micro SD وجود ندارد؛ هرچند، هر دو مدل از دو سيم‌كارت به صورت هم‌زمان پشتيباني مي‌كنند. ويژگي متمايز پرچم‌داران جديد هوآوي، مربوط به دوربين اصلي آن‌ها است و شايد بهتر باشد مجدداً به آن بپردازيم؛ همان‌طور كه گفته شد، Huawei P20 از دوربين دوگانه و Huawei P20 Pro از دوربين سه‌گانه بهره مي‌گيرد. بايد اشاره كرد كه سنسور سوم در مدل Pro، از لنز تله‌فوتو با فاصله كانوني 80 ميلي‌متر بهره مي‌گيرد كه بيشترين مقدار ممكن براي يك گوشي هوشمند مدرن است. گوشي Huawei P20 به سه رنگ مشكي، آبي و طلايي - صورتي عرضه خواهد شد؛ در حالي‌كه مدل P20 Pro به رنگ‌هاي مشكي، آبي و ياسي ارائه مي‌شود.

P20 Pro از يك باتري 4000 ميلي‌آمپر ساعت بهره مي‌گيرد؛ در حالي‌كه مدل P20 به باتري 3400 ميلي‌آمپر ساعت مجهز شده است.

مقرون‌به‌صرفه‌ترين گوشي از سري P20 با پسوند «لايت» متمايز شده است كه در سه رنگ مشكي، آبي و صورتي عرضه خواهد شد؛ اين مدل مانند P20 و P20 Pro در بالاي نمايشگر خود بريدگي دارد و البته حاشيه‌هاي اطراف نمايشگر آن ضخيم‌تر از مدل‌هاي ديگر خواهد بود. پنل پشتي گوشي از جنس شيشه است و طراحي مانند Honor 8 يا Honor 9 را تداعي مي‌كند.

براساس اطلاعاتي كه در اختيار داريم، نمايشگر ۵.۸ اينچي FHD+ از جمله مشخصات احتمالي گوشي ميان‌رده P20 Lite خواهد بود. اين گوشي به چهار گيگابايت رم و تراشه **********n 659 مجهز شده است. مانند P20، گوشي جديد هوآوي از دوربين دوگانه استفاده مي‌كند؛ البته برخلاف آن، دو سنسور 16 و 2 مگاپيكسلي دارد و به دوربين سلفي 8 مگاپيكسلي مجهز شده است. ميان‌رده 2018 هوآوي با باتري 3000 ميلي‌آمپر ساعت ارائه مي‌شود.

قيمت گوشي‌هاي سري P20

هوآوي، گوشي‌هاي خود را با قيمت بالايي ارائه خواهد داد؛ با توجه به بهبود دوربين و قابليت‌هاي احتمالي، اين موضوع دور از انتظار نبود. براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشي P20 با قيمت 680 يورو عرضه خواهد شد؛ مدل Pro نيز نزديك به 900 يورو قيمت‌گذاري مي‌شود. مدل P20 Lite نيز با اختلاف قيمت چشمگير نسبت به نسل قبل، 380 يورو قيمت‌گذاري شده است. هوآوي گوشي‌هاي جديد سري P20 را در ماه آوريل عرضه خواهد كرد.

منبع: gsm


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۸:۲۱ توسط:موسي موضوع:

بررسي اسپيكر بلوتوث JBL Charge 3

21.jpeg

اسپيكر بلوتوث JBL Charge 3

بيشتر از هزار اسپيكر بلوتوث در بازار وجود دارد اما اسپيكر قابل حمل JBL Charge 3 همواره در قله ايستاده و در امكانات و ويژگي ها از رقبا پيشي گرفته است.

اسپيكر JBL Charge 3 همانند نسل قبلي اسپيكر جي بي ال  كاملا ضد آب است. بنابر اين شما مي  توانيد بدون نگراني در شرايط آب و  هوايي مرطوب يا استخر و ساحل استفاده  كنيد.

كاربران نسل قبلي اسپيكر بلوتوث JBL از كيفيت صدا و ساخت و عمر باتري گلايه داشتند كه در مدل جديد Charge 3 اين نواقص برطرف شده و به كمال رسيده است.

طراحي

اسپيكر JBL Charge 3 طراحي زيبا و ظريف دارد اما ابعاد  بزرگ 213 x 87 x 88.5 از نقاط ضعف آن  محسوب مي شود و براي حمل و نقل زياد  در كيف كوله پشتي مناسب نيست.

اما در اين حال از عمر 20 ساعت باتري و ضد آب بودن آن نمي توان چشم پوشيد.

به  كمك باتري 6000 ميلي‌آمپري خود مي‌تواند نقش يك پاور بانك براي   تلفن‌هاي‌هوشمند داشته باشد. پورت USB A در كنار پورت شارژ USB و جك 3.5   ميليمتري هدفون قرار گرفته است.

در آزمايش نفوذ آب كه از سوي IPX7 انجام گرفته است اسپيكر JBL Charge 3 مي تواند در عمق يك متري آب به مدت 30 دقيقه مقاومت كند و هيچ آبي به آن نفوذ نكند.

در  بالا دستگاه كليد هاي كنترل صدا,كنترل موزيك (توقف,جلو و عقب) و  كليد پاور  و جفت كردن با دستگاه هاي بلوتوث و كليد اختصاصي JBL قرار دارد.

كليد اختصاصي JBL اين امكان را به شما مي دهد براي تقويت هر جه بيشتر صدا چند دستگاه اسپيكر بلوتوث JBL به همديگر متصل كنيد و همه آن ها يك صدا را پخش مي كنند.

عملكرد و ويژگي ها

همانطور  كه ذكر كرديم داراي ابعاد بزرگي است و قدرت صداي بالايي دارد و  مي تواند  يك اتاق بزرگ را پوشش دهد و قدرت پخش صدا تا 20 فوت دارد.

اسپيكر JBL Charge 3 در بين اسپيكر هاي بلوتوث عميق ترين و قدرتمندترين باس را دارد كه تا به حال شنيده ام.

در  صدا و فركانس هاي بالا مانند ويولن ضعيف عمل ميكند و كيفيت صدا آن  كاسته  مي شود و از نقاط ضعف آن نسبت به رقبا است. اما كيفيت صدا كلي آن  بسيار  عالي و رضايت بخش است و در كنار قدرت صدا و عمر بالا باتري آن را در  ليست  بهترين ها قرار مي دهد.

عملكرد دستگاه در حالت عمودي كمي ضعيف مي شود و بهتر است دستگاه در حالت افقي قرار دهيم.

اسپيكر JBL Charge 3 داراي ميكروفون داخلي است و مي توانيد با آن تماس هاي تلفني را پاسخ دهيد.

جمع بندي

اسپيكر JBL Charge 3 با توجه به قيمت آن امكانات و  كيفيت بسيار خوبي دارد و كيفيت صدا آن عالي  است به خوبي در شرايط رطوبت و  گل و لاي دوام مي آورد و اگر ابعاد آن براي  شما محدوديت ايجاد نمي كند  بهترين انتخاب است.

شما هم اكنون مي توانيد اين اسپيكر بلوتوث JBL را از فروشگاه هايتل خريداري نماييد.

منبع: بررسي اسپيكر بلوتوث JBL Charge 3


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۲۳:۳۱ توسط:موسي موضوع:

بررسي اسپيكر بلوتوث JBL

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4

اسپيكر بلوتوث JBL

اسپيكر بلوتوث هاي سري Flip برند JBL به چند دليل از محبوب ترين هاي اين دسته از محصولات هستند, قيمت مناسب دارند و هر كس با توانايي مالي امكان خريد آن را دارد. كيفيت صدا فوق العاده كه JBL به ارمغان مي‌آورد براي همه اثبات شده است. همچنين از دلايل موفقيت اسپيكر بلوتوث JBL ضد آب بودن آن است.

طراحي و ساخت

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4 بصورت استوانه اي طراحي شده و باس در دو طرف آن قرار دارد و با پارچه هاي زيبا و ضد آب پوشانده شده است. اين اسپيكر نسخه ارتقا يافته Flip 3 مي‌باشد كه تفاوت اين دو مدل را در ضد آب بودن Flip 4 است.

اين اسپيكر داراي استاندارد IPX7 است به اين معني كه در برابر آب كاملا مقاوم است و بصورت كامل ضد آب مي‌باشد و مي‌تواند به مدت 30 دقيقه در عمق يك متري آب قرار بگيرد. علاوه بر آب در برابر گرد و خاك و شن و ماسه نيز مقاوم است. به صورتي اگر در ساحل بصورت كامل به ماسه آغشته شود به راحتي تميز و آسيبي به آن وارد نمي‌شود.

در قسمت پايين دستگاه دكمه هاي صدا, پخش و توقف و JBL Connect+ قرار دارد. اين دكمه براي اتصال چند اسپيكر بلوتوث JBL به همديگر كاربرد دارد. كمي پايين تر چراغ هاي LED نشان دهنده ميران شارژ دستگاه و دكمه پاور قرار دارد. محل پورت USB و جك 3.5 ميلي‌متري با در پوش متحرك پوشانده شده تا در شرايط مرطوب آب به آن نفوذ نكند.

اتصال

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4 از طريق فناوري بلوتوث و كابل AUX با استفاده از درگاه جك 3.5 ميلي‌متري به دستگاه هاي مختلف متصل مي‌شود. با استفاده از دكمه JBL Connect+ مي‌توانيد چندين اسپيكر JBL را به همديگر متصل كرد تا قدرت و حجم صدا چند برابر شود.

دستگاه حدود 15 متر برد دارد اين مقدار در شرايطي آزمايش شده است كه چند ديوار در مقابل اسپيكر قرار داشت. اين ميزان برد بسيار مناسب است و به راحتي مي‌توانيد از راه دور آن را كنترل كنيد.

براي اجرا موسيقي بعدي كافيست دكمه توقف/پخش را دوبار بصورت متوالي بفشاريد. با استفاده دكمه بلوتوث روي بدنه به راحتي به همه دستگاه ها متصل مي‌شود. اين امكان را داريد تا چند گوشي را بصورت همزمان به آن متصل كنيد تا براي تعويض آهنگ بين گوشي هاي مختلف نياز به قطع و اتصال گوشي ديگر نباشد.

   عمر باتري

با هر بار شارژ كامل اسپيكر 12 ساعت بصورت مداوم موسيقي پخش مي‌كند. اين ميزان عمر باتري اعلام شده براي حجم صدا روي حداكثر 75 درصد است. هر چه ميزان صدا بلند‌تر باشد مصرف باتري بيشتر خواهد شد. اگر قصد استفاده طولاني مدت از اسپيكر را داريد و در مكاني هستيد كه به برق دسترسي نداريد بهتر است حجم صدا خيلي زياد نباشد تا مدت زمان بيشتري بتوانيد از آن استفاده كنيد.

كيفيت صدا

كيفت صدا همانند نسل قبل اين اسپيكر بسيار عالي است و صدا شفاف و دلپذير را به ارمغان مي‌آورد. باس دستگاه نيز بسيار مناسب است. علاوه بر بلندگوهاي قدرتمند ميكروفون داخلي قدرتمندي نيز در داخل دستگاه قرار دارد كه با آن مي‌توانيد به تماس هاي تلفني پاسخ دهيد و مكالمه بدون نويز و اكو را تجربه كنيد.

جمع بندي

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4 دستگاهي با كيفيت بالا و قيمت مناسب است و براي افرادي كه به دنبال اسپيكر قدرتمند و در عين حال ضد آب از برند معتبر و شناخته شده هستند بسيار مناسب است. اسپيكر بلوتوث JBL به نسبت قابليت ها قيمت مناسب تري در برابر رقبا دارد و اين باعث انتخاب آن مي‌شود.

براي خريد اين محصول روي لينك زير كليك كنيد:

اسپيكر بلوتوث جي بي ال JBL Flip 4

منبع:هايتل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۳:۲۲ توسط:موسي موضوع:

اسپيكر بلوتوث انكر Anker

اسپيكر بلوتوث انكر Anker SoundCore Boost
    انكر برند معتبر در زمينه توليد لوازم جانبي ابتدا با به عنوان توليد كننده باتري شروع به كار كرده است و هم اكنون تنوع محصولات خود را گسترش داده و در زمينه انواع لوازم جانبي مانند پاور بانك, اسپيكر بلوتوث و… فعاليت دارد. اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost يك دستگاه قدرتمند با قيمت مناسب و در اين رده قيمت جز بهترين ها است.
    طراحي
    طراحي اسپيكر بلوتوث انكر Anker SoundCore Boost مستطيل شكل با ابعاد استاندارد 22.35×8.89×4.57 سانتي‌متر است. قسمت بالا اسپيكر دكمه هاي تنظيم صدا, پاور, پخش و توقف و تقويت باس كه با علامت UP نشانه گذاري شده قرار دارد. با دوبار فشار متوالي دكمه UP آهنگ بعدي اجرا مي‌شود و اگر اين دكمه را 15 ثانيه فشار دهيد دستيار صوتي Siri يا Google Assistant فعال مي‌شود.
    در سمت چپ اسپيكر يك پورت Micro USB براي شارژ دستگاه, درگاه 3.5 ميلي‌متري براي اتصال كابل AUX و يك درگاه USB براي شارژ موبايل قرار دارد.
    كارايي
    قدرت باس و شفافيت صدا در اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost بسيار خوب است. حجم صدا به حدي است كه يك اتاق بزرگ را به خوبي پوشش دهد.
    ضد رطوبت
    اسپيكر SoundCore Boost داراي استاندارد IPX5 است به اين معني كه در برابر رطوب و ريختن آب روي آن مقاوم است و آسيبي به آن وارد نمي‌شود. اما نمي‌توان آن را بصورت كامل در آب قرار و در استخر از آن استفاده كرد.
    باتري
    با هر بار شارژ كامل اسپيكر SoundCore Boost مي‌توانيد 12 ساعت بصورت مداوم از آن استفاده كنيد و شنيدن موسيقي مورد علاقه خود لذت ببريد.
    ميكرفون داخلي
    با استفاده از ميكروفون داخلي اين اسپيكر مي‌توانيد به تماس تلفني پاسخ دهيد و كنفرانس برگزار كنيد.
    براي خريد اين اسپيكر بلوتوث روي لينك زير كليك كنيد:
    خريد اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost
    اتصال بي‌سيم
    اسپيكر SoundCore Boost با فناوري بلوتوث و NFC با سرعت بالا به هر نوع دستگاه متصل مي‌شود و سيگنال قوي با 20 متر برد دارد و ‌مي‌تواند دستگاه هاي مختلف را شناسايي كند. نسخه بلوتوث اين اسپيكر 4.2 است. اين ورژن بلوتوث مصرف انرژي كمي دارد. علاوه بر بلوتوث و كابل از طريق NFC نيز به دستگاه هاي داراي اين تكنولوژي متصل مي‌شود.
    جمع بندي
    اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost در اين رنج قيمت انتخاب مناسبي براي افرادي است كه به قدرت باس بالا و كيفيت صدا عالي اهميت مي‌دهند مناسب است. با توجه به حجم كم دستگاه مي‌توان به راحتي آن را حمل كرد. با توجه به استاندارد IPX5 و ضد رطوبت بودن آن بايد توجه داشت براي افرادي كه به اسپيكر كاملا ضد آب نياز دارند مناسب نيست.
    منبع: هايتل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۰:۳۴ توسط:موسي موضوع: