لوازم جانبي موبايل لوازم جانبي موبايل .

لوازم جانبي موبايل

اسپيكر بلوتوث انكر Anker

اسپيكر بلوتوث انكر Anker SoundCore Boost
    انكر برند معتبر در زمينه توليد لوازم جانبي ابتدا با به عنوان توليد كننده باتري شروع به كار كرده است و هم اكنون تنوع محصولات خود را گسترش داده و در زمينه انواع لوازم جانبي مانند پاور بانك, اسپيكر بلوتوث و… فعاليت دارد. اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost يك دستگاه قدرتمند با قيمت مناسب و در اين رده قيمت جز بهترين ها است.
    طراحي
    طراحي اسپيكر بلوتوث انكر Anker SoundCore Boost مستطيل شكل با ابعاد استاندارد 22.35×8.89×4.57 سانتي‌متر است. قسمت بالا اسپيكر دكمه هاي تنظيم صدا, پاور, پخش و توقف و تقويت باس كه با علامت UP نشانه گذاري شده قرار دارد. با دوبار فشار متوالي دكمه UP آهنگ بعدي اجرا مي‌شود و اگر اين دكمه را 15 ثانيه فشار دهيد دستيار صوتي Siri يا Google Assistant فعال مي‌شود.
    در سمت چپ اسپيكر يك پورت Micro USB براي شارژ دستگاه, درگاه 3.5 ميلي‌متري براي اتصال كابل AUX و يك درگاه USB براي شارژ موبايل قرار دارد.
    كارايي
    قدرت باس و شفافيت صدا در اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost بسيار خوب است. حجم صدا به حدي است كه يك اتاق بزرگ را به خوبي پوشش دهد.
    ضد رطوبت
    اسپيكر SoundCore Boost داراي استاندارد IPX5 است به اين معني كه در برابر رطوب و ريختن آب روي آن مقاوم است و آسيبي به آن وارد نمي‌شود. اما نمي‌توان آن را بصورت كامل در آب قرار و در استخر از آن استفاده كرد.
    باتري
    با هر بار شارژ كامل اسپيكر SoundCore Boost مي‌توانيد 12 ساعت بصورت مداوم از آن استفاده كنيد و شنيدن موسيقي مورد علاقه خود لذت ببريد.
    ميكرفون داخلي
    با استفاده از ميكروفون داخلي اين اسپيكر مي‌توانيد به تماس تلفني پاسخ دهيد و كنفرانس برگزار كنيد.
    براي خريد اين اسپيكر بلوتوث روي لينك زير كليك كنيد:
    خريد اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost
    اتصال بي‌سيم
    اسپيكر SoundCore Boost با فناوري بلوتوث و NFC با سرعت بالا به هر نوع دستگاه متصل مي‌شود و سيگنال قوي با 20 متر برد دارد و ‌مي‌تواند دستگاه هاي مختلف را شناسايي كند. نسخه بلوتوث اين اسپيكر 4.2 است. اين ورژن بلوتوث مصرف انرژي كمي دارد. علاوه بر بلوتوث و كابل از طريق NFC نيز به دستگاه هاي داراي اين تكنولوژي متصل مي‌شود.
    جمع بندي
    اسپيكر انكر Anker SoundCore Boost در اين رنج قيمت انتخاب مناسبي براي افرادي است كه به قدرت باس بالا و كيفيت صدا عالي اهميت مي‌دهند مناسب است. با توجه به حجم كم دستگاه مي‌توان به راحتي آن را حمل كرد. با توجه به استاندارد IPX5 و ضد رطوبت بودن آن بايد توجه داشت براي افرادي كه به اسپيكر كاملا ضد آب نياز دارند مناسب نيست.
    منبع: هايتل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۰:۳۴ توسط:موسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :