لوازم جانبي موبايل لوازم جانبي موبايل .

لوازم جانبي موبايل

دستبند هوشمند مي بند 3 در دست مدير عامل شيائومي

مدير عامل شيائومي در جريان اخير معرفي گوشي جديد اين شركت چيني، گجتي در دست داشت كه بر اساس گمانه زني ها، دستبند هوشمند Mi Band 3 بوده است.

اسمارت فون گيمينگ شيائومي با نام Black Shark در جريان رويدادي در كشور چين معرفي شد كه آقاي Lei Jun مدير عامل شركت ياد شده نيز در اين مراسم حضور داشت و ضمن رونمايي از اين محصول، عكاسان و خبرنگاران متوجه گجتي در دستان وي شدند كه بر اساس حدس و گمان ها، مي توان آن را به دستبند هوشمند Mi Band 3 نسبت داد. خريد مي بند 3

همانطور كه در تصوير مشاهده مي كنيد، دستبند هوشمندي در دستان مدير شيائومي است كه از نظر ظاهر، شباهت زيادي به سري مي بند اين شركت دارد. اين گجت كه به نظر مي رسد دستبند هوشمند Mi Band 3 باشد، از بند لاستيكي بهره مي برد كه در نسل هاي پيشين نيز شاهد آن بوديم. اما صفحه شيشه اي آن به نظر مي رسد كه داراي ابعاد بيشتري است و بايد منتظر نمايشگر OLED بزرگتر مي بند 3 باشيم. همچنين در گوشه ها و محل اتصال نمايشگر به بدنه، شاهد انحنا هستيم و به نظر مي رسد كه صفحه شيشه اي ياد شده داراي لبه هاي منحني خواهد بود كه فرم خاصي را به اين دستبند هوشمند بخشيده است.

دستبند هوشمند Mi Band 3

از لحاظ امكانات سخت افزاري، مي توانيم انتظار قرارگيري سنسور ضربان قلب در كنار GPS و شتاب سنج را داشته باشيم. پيش بيني مي شود كه اين گجت پوشيدني به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز بوده و گواهي IP67 نيز براي مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نصيب آن شده باشد. برخي شنيده ها نيز حاكي از آن است كه دستبند هوشمند Mi Band 3 به موتور لرزاننده نيز مجهز خواهد شد.

پيش تر در اخبار نقل شده بود كه نسل جديد دستبند هوشمند شيائومي سال جاري عرضه مي شود. از آنجا كه دستبند هوشمند Mi Band 3 در دستان مدير عامل شيائومي ديده شده، به نظر نمي رسد كه زمان زيادي تا رونمايي از اين محصول باقي مانده باشد.

منبع: كليك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۹:۴۲ توسط:موسي موضوع: