لوازم جانبي موبايل لوازم جانبي موبايل .

لوازم جانبي موبايل

باتري سامسونگ S4

هرچند از نظر شكل و شمايل كلي، باتري سامسونگ S4 به S3 است، اما سامسونگ در طراحي و ساخت اين گوشي ريزه‌كاري‌هاي ارزشمندي را به‌كار باتري گوشي بسته كه قدمي رو به‌جلو براي تيم طراحي و ساخت اين شركت قلمداد مي‌شود. در نگاه اول شباهت S4 به S3 قابل انكار نيست. به‌خصوص در رنگ سفيد اين شباهت به اوج خود مي‌رسد. در رنگ مشكي به دليل مشخص بودن  الگوي جديد (الگوي نقطه نقطه) تفاوت‌هاي ميان باتري موبايل اين دو نسل بيشتر نمايان مي‌گردد. بدنه گوشي تمام و كمال از پلاستيك ساخته شده است. حتي نوار نقره‌اي رنگ اطراف گوشي كه شباهت زيادي به آلومينيوم دارد نيز از جنس پلاستيك مي‌باشد. طراحان سامسونگ شروع اين نوار فلزي رنگ را كمي بالاتر از شيشه محافظ نمايشگر آغاز كردند تا آن باتري سامسونگ S4 را نسبت به ضربات مستقيم به نمايشگر نيز بيش از گذشته مقاوم سازند. خوشبختانه اين نوار نقره‌اي رنگ از نظر ظاهري جلوه زيباتري نسبت به نوار نقره‌اي رنگ S3‌ پيدا كرده است.

مشخصات فني گلكسي اس 4 سامسونگ GT-I9500

  • پردازنده Exynos 5 Octa 5410 با 4 هسته 1.6 گيگاهرتز Cortex-A15 و 4 هسته 1.2 گيگاهرتز Cortex-A7 و گرافيك PowerVR SGX 544MP3
  • صفحه نمايش 5 اينچ Super AMOLED Plus با رزولوشن 1080p و تراكم 441 پيكسل در اينچ به همراه صفحه محافظ گوريلا گلس 3
  • دوربين 13 مگاپيكسل به همراه فلش LED، قابليت فيلم‌برداي 1080p با نرخ 30 فريم در ثانيه
  • سيستم عامل اندرويد 4.2 به همراه رابط كاربري TouchWiz UX
  • حافظه داخلي 16 يا 32 يا 64 گيگابايت
  • بلوتوث 4، NFC و واي-فاي 802.11a/b/g/n/ac
  • باتري 2600 ميلي آمپر ساعت
  • ابعاد 136.6 در 69.8 در 7.9
  • وزن 130 گرم
  • باتري سامسونگ S4

قسمت جلوي دستگاه باتري سامسونگ S4 بطور كامل با شيشه محافظ گوريلا گلس نسل سوم پوشيده شده است. اين شيشه علاوه بر ضخامت كمتر نسبت به نسل‌هاي قبلي، مقاومت بيشتري داشته و همچنين نور كمتري را منعكس مي‌كند.

در پشت گوشي نيز درب باتري از پلاستيك براق و منعطف و با الگوي نسبتا زيباي نقطه‌اي ساخته شده است. كليد‌هاي سخت‌افزاري در بهترين جاي ممكن در اطراف گوشي قرار داده شده‌اند و از نظر زيبايي و كاركرد به مراتب از كليدهاي S3 بهتر عمل مي‌كنند. دكمه فيزيكي پايين دستگاه نسبت به نسل قبل برجسته تر و بزرگ‌تر شده است تا فشار دادن آن به مراتب ساده‌تر از دكمه گلكسي اس 3 باشد. دو دكمه لمسي نمايش منو و بازگشت به عقب نيز در دو طرف دكمه فيزيكي قرار دارند كه تنها در زمان لمس، روشن مي‌شوند. در لبه بالاي تلفن علاوه بر دوربين جلو 2.1 مگاپيكسلي، سنسورهاي مختلف دستگاه قابل مشاهده هستند. براي آشنايي بيشتر با سنسورهاي مختلف گلكسي اس 4 به اينفوگرافي كه پيش‌تر در زوميت منتشر نموديم مراجعه نماييد.

باتري سامسونگ S4


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۸:۲۵ توسط:موسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :