لوازم جانبي موبايل لوازم جانبي موبايل .

لوازم جانبي موبايل

چگونه در هواوي Nova 3e اسكرين شات بگيريم

تلفن هوشمند هواوي Nova 3e جديدترين گوشي اين شركت در بازار ايران است. با توجه به فروش فوق العاده اين محصول در پيش فروش آنلاين و همچنين عرضه آن از امروز در بازار، حتما بسياري از كاربران دوست دارند با گرفتن اسكرين شات، بخش‌هايي از لذت استفاده از اين گوشي را به اشتراك بگذارند. با نمايندگي هواوي ايران همراه باشيد. قاب nova 3e


به هر حال هدف شما هر چه كه باشد و يا حتي اگر گوشي ديگري جز هواوي Nova 3e داريد، مي‌توانيد از دو روش زير براي گرفتن اسكرين شات در گوشي هواوي استفاده كنيد.
نحوه گرفتن اسكرين شات در گوشي هواوي

همانند اكثر گوشي‌هاي اندرويدي ديگر، با فشار دادن دكمه پاور و كاهش حجم صدا به صورت هم زمان مي‌توانيد از صفحه گوشي اسكرين شات يا عكس بگيريد. هنگامي كه تصوير با موفقي ثبت شد، يك تصوير كوچك از آن در نوار وضعيت قابل مشاهده است. شما در هر بخشي از گوشي هواوي نوا 3 اي مي‌توانيد اقدام به گرفتن اسكرين شات كنيد.

همچنين با معرفي رابط كاربري EMUI 8.0 ، كاربران مي‌توانند با كشيدن 3 انگشت از بالا به پايين صفحه نمايش، اسكرين شات بگيرند.

اين روش سريع‌ترين و راحت ترين راه براي گرفتن اسكرين شات است، البته اين سبب مي‌شود تا برخي از قابليت‌ها را از دست بدهيم. در زير ما يك برنامه معرفي كرده‌ايم كه بدون نياز به روت كردن گوشي، امكان ثبت اسكرين شات‌هاي بهتر با امكان ويرايش را به شما مي‌دهد.
نصب برنامه Apowersoft Screenshot بدون نياز به روت كردن گوشي

شايد با اطمينان كامل بتوان گفت كه Apowersoft Screenshot، بهترين راه حل براي گرفتن اسكرين شات در گوشي هواوي است. اين برنامه كاملا رايگان است و مي‌توانيد آن را از Google Play دانلود و نصب كنيد. با استفاده از اين ابزار جذاب، كاربران مي‌توانند از هر برنامه يا بازي در حال اجرا تصوير تهيه كنند. همچنين اين برنامه داراي يك مروگر داخلي نيز هست كه امكان تهيه اسكرين شات طولاني از وب سايت ‌ها را به شما مي‌دهد. اشتراك گذاري سريع و ويرايش تصاوير از ديگر ويژگي‌هاي اين نرم افزار خوب است.

براي استفاده از اين برنامه، مراحل زير را طي كنيد.

برنامه را از اين لينك دانلود و بر روي دستگاه هواوي خود نصب كنيد.

پس از نصب، آن را باز كنيد و بر روي Start كليك كنيد. از حالا ابزار بر روي صفحه شما فعال است.

بعد از فعال سازي برنامه، مي‌توانيد به برنامه يا بازي كه تمايل به گرفتن اسكرين شات از آن داريد برويد.

دكمه كاهش صدا و پاور را به طور همزمان فشرده و تا 2 ثانيه نگه داريد. يك فلش در گوشه صفحه ثبت موفق تصوير را نشان خواهد داد. سپس مي‌توانيد تصوير را در ويرايشگر برنامه مشاهده و تغييرات دلخواه را اعمال و بلافاصله به اشتراك بگذاريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۱:۰۱ توسط:موسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :