لوازم جانبي موبايل لوازم جانبي موبايل .

لوازم جانبي موبايل

بررسي اسپيكر بلوتوث JBL Charge 3

21.jpeg

اسپيكر بلوتوث JBL Charge 3

بيشتر از هزار اسپيكر بلوتوث در بازار وجود دارد اما اسپيكر قابل حمل JBL Charge 3 همواره در قله ايستاده و در امكانات و ويژگي ها از رقبا پيشي گرفته است.

اسپيكر JBL Charge 3 همانند نسل قبلي اسپيكر جي بي ال  كاملا ضد آب است. بنابر اين شما مي  توانيد بدون نگراني در شرايط آب و  هوايي مرطوب يا استخر و ساحل استفاده  كنيد.

كاربران نسل قبلي اسپيكر بلوتوث JBL از كيفيت صدا و ساخت و عمر باتري گلايه داشتند كه در مدل جديد Charge 3 اين نواقص برطرف شده و به كمال رسيده است.

طراحي

اسپيكر JBL Charge 3 طراحي زيبا و ظريف دارد اما ابعاد  بزرگ 213 x 87 x 88.5 از نقاط ضعف آن  محسوب مي شود و براي حمل و نقل زياد  در كيف كوله پشتي مناسب نيست.

اما در اين حال از عمر 20 ساعت باتري و ضد آب بودن آن نمي توان چشم پوشيد.

به  كمك باتري 6000 ميلي‌آمپري خود مي‌تواند نقش يك پاور بانك براي   تلفن‌هاي‌هوشمند داشته باشد. پورت USB A در كنار پورت شارژ USB و جك 3.5   ميليمتري هدفون قرار گرفته است.

در آزمايش نفوذ آب كه از سوي IPX7 انجام گرفته است اسپيكر JBL Charge 3 مي تواند در عمق يك متري آب به مدت 30 دقيقه مقاومت كند و هيچ آبي به آن نفوذ نكند.

در  بالا دستگاه كليد هاي كنترل صدا,كنترل موزيك (توقف,جلو و عقب) و  كليد پاور  و جفت كردن با دستگاه هاي بلوتوث و كليد اختصاصي JBL قرار دارد.

كليد اختصاصي JBL اين امكان را به شما مي دهد براي تقويت هر جه بيشتر صدا چند دستگاه اسپيكر بلوتوث JBL به همديگر متصل كنيد و همه آن ها يك صدا را پخش مي كنند.

عملكرد و ويژگي ها

همانطور  كه ذكر كرديم داراي ابعاد بزرگي است و قدرت صداي بالايي دارد و  مي تواند  يك اتاق بزرگ را پوشش دهد و قدرت پخش صدا تا 20 فوت دارد.

اسپيكر JBL Charge 3 در بين اسپيكر هاي بلوتوث عميق ترين و قدرتمندترين باس را دارد كه تا به حال شنيده ام.

در  صدا و فركانس هاي بالا مانند ويولن ضعيف عمل ميكند و كيفيت صدا آن  كاسته  مي شود و از نقاط ضعف آن نسبت به رقبا است. اما كيفيت صدا كلي آن  بسيار  عالي و رضايت بخش است و در كنار قدرت صدا و عمر بالا باتري آن را در  ليست  بهترين ها قرار مي دهد.

عملكرد دستگاه در حالت عمودي كمي ضعيف مي شود و بهتر است دستگاه در حالت افقي قرار دهيم.

اسپيكر JBL Charge 3 داراي ميكروفون داخلي است و مي توانيد با آن تماس هاي تلفني را پاسخ دهيد.

جمع بندي

اسپيكر JBL Charge 3 با توجه به قيمت آن امكانات و  كيفيت بسيار خوبي دارد و كيفيت صدا آن عالي  است به خوبي در شرايط رطوبت و  گل و لاي دوام مي آورد و اگر ابعاد آن براي  شما محدوديت ايجاد نمي كند  بهترين انتخاب است.

شما هم اكنون مي توانيد اين اسپيكر بلوتوث JBL را از فروشگاه هايتل خريداري نماييد.

منبع: بررسي اسپيكر بلوتوث JBL Charge 3


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۲۳:۳۱ توسط:موسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :