لوازم جانبي موبايل لوازم جانبي موبايل .

لوازم جانبي موبايل

بررسي اسپيكر بلوتوث JBL

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4

اسپيكر بلوتوث JBL

اسپيكر بلوتوث هاي سري Flip برند JBL به چند دليل از محبوب ترين هاي اين دسته از محصولات هستند, قيمت مناسب دارند و هر كس با توانايي مالي امكان خريد آن را دارد. كيفيت صدا فوق العاده كه JBL به ارمغان مي‌آورد براي همه اثبات شده است. همچنين از دلايل موفقيت اسپيكر بلوتوث JBL ضد آب بودن آن است.

طراحي و ساخت

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4 بصورت استوانه اي طراحي شده و باس در دو طرف آن قرار دارد و با پارچه هاي زيبا و ضد آب پوشانده شده است. اين اسپيكر نسخه ارتقا يافته Flip 3 مي‌باشد كه تفاوت اين دو مدل را در ضد آب بودن Flip 4 است.

اين اسپيكر داراي استاندارد IPX7 است به اين معني كه در برابر آب كاملا مقاوم است و بصورت كامل ضد آب مي‌باشد و مي‌تواند به مدت 30 دقيقه در عمق يك متري آب قرار بگيرد. علاوه بر آب در برابر گرد و خاك و شن و ماسه نيز مقاوم است. به صورتي اگر در ساحل بصورت كامل به ماسه آغشته شود به راحتي تميز و آسيبي به آن وارد نمي‌شود.

در قسمت پايين دستگاه دكمه هاي صدا, پخش و توقف و JBL Connect+ قرار دارد. اين دكمه براي اتصال چند اسپيكر بلوتوث JBL به همديگر كاربرد دارد. كمي پايين تر چراغ هاي LED نشان دهنده ميران شارژ دستگاه و دكمه پاور قرار دارد. محل پورت USB و جك 3.5 ميلي‌متري با در پوش متحرك پوشانده شده تا در شرايط مرطوب آب به آن نفوذ نكند.

اتصال

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4 از طريق فناوري بلوتوث و كابل AUX با استفاده از درگاه جك 3.5 ميلي‌متري به دستگاه هاي مختلف متصل مي‌شود. با استفاده از دكمه JBL Connect+ مي‌توانيد چندين اسپيكر JBL را به همديگر متصل كرد تا قدرت و حجم صدا چند برابر شود.

دستگاه حدود 15 متر برد دارد اين مقدار در شرايطي آزمايش شده است كه چند ديوار در مقابل اسپيكر قرار داشت. اين ميزان برد بسيار مناسب است و به راحتي مي‌توانيد از راه دور آن را كنترل كنيد.

براي اجرا موسيقي بعدي كافيست دكمه توقف/پخش را دوبار بصورت متوالي بفشاريد. با استفاده دكمه بلوتوث روي بدنه به راحتي به همه دستگاه ها متصل مي‌شود. اين امكان را داريد تا چند گوشي را بصورت همزمان به آن متصل كنيد تا براي تعويض آهنگ بين گوشي هاي مختلف نياز به قطع و اتصال گوشي ديگر نباشد.

   عمر باتري

با هر بار شارژ كامل اسپيكر 12 ساعت بصورت مداوم موسيقي پخش مي‌كند. اين ميزان عمر باتري اعلام شده براي حجم صدا روي حداكثر 75 درصد است. هر چه ميزان صدا بلند‌تر باشد مصرف باتري بيشتر خواهد شد. اگر قصد استفاده طولاني مدت از اسپيكر را داريد و در مكاني هستيد كه به برق دسترسي نداريد بهتر است حجم صدا خيلي زياد نباشد تا مدت زمان بيشتري بتوانيد از آن استفاده كنيد.

كيفيت صدا

كيفت صدا همانند نسل قبل اين اسپيكر بسيار عالي است و صدا شفاف و دلپذير را به ارمغان مي‌آورد. باس دستگاه نيز بسيار مناسب است. علاوه بر بلندگوهاي قدرتمند ميكروفون داخلي قدرتمندي نيز در داخل دستگاه قرار دارد كه با آن مي‌توانيد به تماس هاي تلفني پاسخ دهيد و مكالمه بدون نويز و اكو را تجربه كنيد.

جمع بندي

اسپيكر بلوتوث JBL Flip 4 دستگاهي با كيفيت بالا و قيمت مناسب است و براي افرادي كه به دنبال اسپيكر قدرتمند و در عين حال ضد آب از برند معتبر و شناخته شده هستند بسيار مناسب است. اسپيكر بلوتوث JBL به نسبت قابليت ها قيمت مناسب تري در برابر رقبا دارد و اين باعث انتخاب آن مي‌شود.

براي خريد اين محصول روي لينك زير كليك كنيد:

اسپيكر بلوتوث جي بي ال JBL Flip 4

منبع:هايتل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۳:۲۲ توسط:موسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :